مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-29سياسي

تاکید بر ارائه مجازی کلیه دروس نظری از 16 فروردین/شرایط برگزاری جلسات دفاع مجازی


معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با صدور اطلاعیه ای با بیان این که امکان برگزاری کلاس های حضوری در آینده نزدیک وجود ندارد، بر ارائه مجازی حتی الامکان کلیه دروس نظری از روز شنبه 16 فروردین تاکید کرده است.

- معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با صدور اطلاعیه ای با بیان این که امکان برگزاری کلاس های حضوری در آینده نزدیک وجود ندارد، بر ارائه مجازی حتی الامکان کلیه دروس نظری از روز شنبه 16 فروردین تاکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی آمده: بر اساس شواهد موجود و پیش بینی های به عمل آمده، همان طور که در اطلاعیه شماره 4 حوزه ریاست دانشگاه ذکر شده، امکان برگزاری کلاس های حضوری در آینده نزدیک وجود ندارد.

متناسب با شرایط جدید، تمهیدات و تسهیلاتی برای به سرانجام رساندن نیمسال دوم تحصیلی 99-1398 از نظر مقررات آموزشی اندیشیده شده است که به موقع و با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام خواهد شد.

در این اطلاعیه ذکر شده: بر اساس گزارش مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه، طی سه هفته منتهی با پایان سال 1398 حدود 50٪ کل دروس نظری دانشگاه از طریق سامانه مربوط (vu.

sbu.

ac.

ir) برگزار شده است.

علاوه بر این، برآورد می شود که حدود 20٪ دروس نظری نیز از طریق سامانه درس افزار (courseware.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ارائه مجازی کلیه دروس نظری از 16 فروردین/شرایط برگزاری جلسات دفاع مجازی

تاکید بر ارائه مجازی کلیه دروس نظری از 16 فروردین/شرایط برگزاری جلسات دفاع مجازی