مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-29بين الملل

حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا


پس از آنکه وزارت دادگستری آمریکا رییس جمهور ونزوئلا را به قاچاق مواد مخدر متهم و یک جایزه 15 میلیون دلاری برای بازداشت وی تعیین کرد، نیروهای مسلح ونزوئلا بار دیگر بر حمایت خود از رییس جمهور کشورشان تاکید کردند.

- پس از آنکه وزارت دادگستری آمریکا رییس جمهور ونزوئلا را به قاچاق مواد مخدر متهم و یک جایزه 15 میلیون دلاری برای بازداشت وی تعیین کرد، نیروهای مسلح ونزوئلا بار دیگر بر حمایت خود از رییس جمهور کشورشان تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رمیگیو سبایوس ، رییس ستاد نیروهای مسلح ونزوئلا گفت: ارتش قاطعانه این اتهامات مبالغه آمیز و بی حد و حصر مطرح شده علیه نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا را رد می کند.

مادورو از سال 2013 میلادی که زمام امور ونزوئلا را به دست گرفته به شدت به حمایت نیروهای مسلح قدرتمند کشورش به ویژه در بحبوحه فروپاشی اقتصادی ونزوئلا تکیه کرده است.

سبایوس در بیانیه ای گفت: کیفرخواست صادر شده از سوی آمریکا علیه مادورو و دیگر مقامات ونزوئلایی با هدف منحرف کردن توجهات از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که به عنوان مخرب ترین و غیرمنطقی ترین رییس جمهور آمریکا در قعر تاریخ ثبت خواهد شد، صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا

حمایت قاطع ارتش ونزوئلا از مادورو درقبال اتهامات آمریکا