مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-29بين الملل

رییس پارلمان لبنان به کناره گیری از دولت تهدید کرد


رییس پارلمان لبنان تهدید کرد، اگر دولت در سایه شیوع کرونا ویروس برای بازگرداندن لبنانی های موجود در دیگر کشورها اقدام نکند، از دولت کنار می کشد.

- رییس پارلمان لبنان تهدید کرد، اگر دولت در سایه شیوع کرونا ویروس برای بازگرداندن لبنانی های موجود در دیگر کشورها اقدام نکند، از دولت کنار می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نبیه بری، رییس پارلمان لبنان از شخصیت های بانفوذ در این کشور است که وزیر دارایی و دیگر وزرا را در دولتی که با بحران مالی روبروست، تعیین کرد و اگر حمایت خود را از این دولت بردارد، با ناکامی روبرو خواهد شد.

در پی شیوع ویروس کرونا دولت لبنان تمایل دارد لبنانی های موجود در خارج از کشور پیش از بازگشت مورد معاینه و آزمایش قرار بگیرند.

در این رابطه دفتر رسانه ای حسان دیاب، نخست وزیر لبنان روز شنبه اعلام کرد، در صورت فراهم شدن تجهیزات و مواد مورد نظر وزیر بهداشت مکانیزم بازگشت ایمن لبنانی های خارج از کشور را با انجام آزمایشات لازم آماده می کند.

بری، رهبر جنبش امل در بیانیه ای اعلام کرد، اگر دولت تا روز سه شنبه همین رویه را در قبال لبنانی های خارج از کشور در پیش بگیرد، نمایندگی خود را در دولت تعلیق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان لبنان به کناره گیری از دولت تهدید کرد

رییس پارلمان لبنان به کناره گیری از دولت تهدید کرد