مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-29سياسي

برخورد جدی با افرادی که به سلامت مردم بی اعتنا هستند


استاندار اردبیل از انجام برخورد قانونی با افرادی که به سلامت عمومی جامعه بی اعتنا هستند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو پیش از ظهر یکشنبه در کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: با افرادی که به سلامت عمومی جامعه بی اعتنا هستند برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

به گفته وی راهکارهای اجرایی و قانونی چگونگی برخورد با این موضوع به تصویب ستاد ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رسیده و به دستگاه های اجرایی نیز ابلاغ شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: افرادی که با نادیده گرفتن سلامتی جامعه و تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در صدد دور زدن اقدامات کنترلی برای ورود به شهرها و زیر پا گذاشتن قانون هستند در واقع به خود و مردم خیانت می کنند.

بهنام جو با ابراز امیدواری برای ریشه کن کردن ویروس کرونا در منطقه در صورت تداوم همکاری مردم و توجه به اصول پیشگیرانه و بهداشتی، تصریح کرد: تمامی مراکز تفریحی و گردشگری و اقامتگاه های استان تعطیل بوده و با همکاری های انجام شده از تردد افرادی که بخواهند از این محدودیت ها عبور کنند جلوگیری خواهد شد.

استاندار اردبیل یادآور شد: در روز سیزده بدر نیز از خروج افرادی که می خواهند از مناطق و شهرهای خود خارج شوند جلوگیری به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با افرادی که به سلامت مردم بی اعتنا هستند

برخورد جدی با افرادی که به سلامت مردم بی اعتنا هستند