مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-29حوادث

اعضای باند حرفه ای شکار غیرمجاز در خلخال دستگیر شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: باند حرفه ای شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، مهدی کسایی گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال با توجه به تحقیقات نامحسوس و گزارشات واصله و با همکاری پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی و مساعدت ریاست حوزه قضایی بخش خورش رستم موفق به دستگیری باند حرفه ای متشکل از سه متخلف شکار و صید شدند.

وی افزود: از متخلفان شش قبضه اسلحه قاچاق شامل دو قبضه اسلحه گلوله زنی دوربین دار، چهار قبضه اسلحه ساچمه زنی، سه دستگاه دوربین چشمی، لاشه سه رأس کل و بز، لاشه پنج قطعه کبک، لاشه یک سر خرگوش، 14 عدد فشنگ گلوله زنی و 44 عدد فشنگ ساچمه زنی و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال یادآور شد: با توجه به ایام تعطیلات نوروزی، متأسفانه برخی از غارتگران طبیعت از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کرده و آن را فرصتی برای کشتار و شکار غیر مجاز حیوانات کمیاب منطقه می دانند.

با این حال اکیپ های گشت و کنترل پاسگاه های محیط بانی و گشت های سیار محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست خلخال به صورت منظم فعال بوده و با متخلفان شکار و صید به صورت قاطع برخورد می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند حرفه ای شکار غیرمجاز در خلخال دستگیر شدند

اعضای باند حرفه ای شکار غیرمجاز در خلخال دستگیر شدند