مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:502020-03-29اقتصادي

تاکید معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر ضرورت تحول دیجیتال


معاون هماهنگی توزیع توانیر در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونان شرکت توزیع برق استان مرکزی شرکت ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی( قبض سبز) از مهرماه سال 98 را از جمله اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامعلی رخشانی مهر که صبح امروز  در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونان شرکت توزیع برق استان مرکزی شرکت کرده بود، براستقرار کامل میزخدمت  الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور تاکید کرد.

وی  ضمن تقدیر از اقدامات شایسته این شرکت در توسعه دولت الکترونیک بیان کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش ترددهای غیرضرور دارد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر بابیان اینکه دیجیتالی سازی با الکترونیکی کردن متفاوت است،افزود: در محیط دیجیتال، همان محیط آنلاین و الکترونیکی نیست بلکه محیط دیجیتال، تلفیقی از منابع آنلاین (فناوری اطلاعات) و آفلاین (فیزیکی) در راستای ساخت تجربه ای جدید برای ذینفعان بیرونی مشتریان و داخلی سازمان است.

 رخشانی مهر ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی قبض سبز از مهرماه سا ل 98 را یکی از اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر ضرورت تحول دیجیتال

تاکید معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر ضرورت تحول دیجیتال