مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-29سياسي

وقف نقش تاثیرگذاری در جهش تولید دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان حجت الاسلام مختار کرمی درباره تعیین شعار سال به نام جهش تولید اظهار کرد: با توجه به جنبه های اقتصادی وقف استفاده از این ظرفیت در تحقق شعار سال تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعە اوقاف زنجان ظرفیت های خوبی برای کار تولیدی دارد و ما نیز تلاش می کنیم از هر روشی برای تولید و ایجاد کار برای قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه بهره ببریم، اضافه کرد: فقر و محرومیت جامعه را با چالش مواجه می کند و این درحالی است که موقوفات نقش بسزایی در کمرنگ کردن محرومیت در جامعه دارد.

کرمی با اشاره به اینکه استفاده از اراضی موقوفات در تحقق شعار سال موثر خواهد بود، اضافه کرد: بیشتر موقوفات استان زنجان به زمین های کشاورزی اختصاص داده شده در اراضی کشاورزی موقوفات مستعد سرمایه گذاری که معارضی ندارد، انجام سرمایه گذاری هایی با هدف ایجاد اشتغال و جهش تولید در حوزه کشاورزی در سراسر استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در همین راستا اراضی مستعد موقوفه های استان با هدف ایجاد گلخانه، کشت های متراکم، مجتمع های کشت و صنعت و مباحث باغداری بهره گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف نقش تاثیرگذاری در جهش تولید دارد

وقف نقش تاثیرگذاری در جهش تولید دارد