مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-29سياسي

خاطرات نوروزی یک اسیر در قرنطینه بعثی ها


در دوران اسارت برای 80 برنامه و مراسم، تحریم بودیم و برگزاری آن برای ما ممنوع بود؛ درواقع، برگزاری آن جرم تلقی می شد و شکنجه و اذیت و آزار را برای ما به همراه داشت اما در چنین شرایطی با عزت، - افتخار و نشاط معنوی روزها را سپری می کردیم و تا جایی که برایمان مقدور بود برنامه ها را اجرا می کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال امینی از جمله آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس است که سالها به عنوان اسیر در قرنطینه بعثی ها بوده است.

او در خاطرهای از یکی از نوروزهای دوران اسارتش روایت میکند: در دوران پر فرازونشیب اسارت که لحظه به لحظه آن خاطره است، اکثر مراسمات مذهبی، انقلابی و ملی را در حد توان پاس می داشتیم.

به عبارت دیگر، اردوگاه های اسارت مدل کوچکی از جمهوری اسلامی بود.

غالباً مراسم با مراقبت و به دور از چشم مزدوران بعثی برگزار می شد.

برای مثال، دعاها و نمازهای جمعی و جماعت را به آرامی و به دور از چشم بعثی ها برگزار می کردیم چرا که اجتماع بیش از سه نفر را ممنوع می دانستند.

در دوران اسارت برای 80 برنامه و مراسم تحریم بودیم و برگزاری آن برای ما ممنوع بود؛ در واقع، برگزاری آن جرم تلقی می شد و شکنجه و اذیت و آزار را برای ما به همراه داشت اما در چنین شرایطی با عزت، افتخار و نشاط معنوی روزها را سپری می کردیم و تا جایی که برایمان مقدور بود برنامه ها را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات نوروزی یک اسیر در قرنطینه بعثی ها

خاطرات نوروزی یک اسیر در قرنطینه بعثی ها