مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-29سياسي

ویژه برنامه «یه حس خوب» برای مشاوره رایگان


رییس فرهنگسرای خانواده از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «یه حس خوب» از ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری شهروندان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی خبر داد.

- رییس فرهنگسرای خانواده از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان یه حس خوب از ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری شهروندان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروانه دوستی - رییس فرهنگسرای خانواده - با تبریک فرارسیدن سال نو از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان یه حس خوب به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری و تاکید بر حضور شهروندان در خانه های خود، در حوزه سلامت روان، خدماتی به صورت رایگان در بستر فضای مجازی و سامانه تلفنی در قالب ویژه برنامه می آید از پسِ چه خبرها؟ سلامتی.

با شعار #سالمو_مبارک، از 2 تا 31 فروردین ماه سال 1399 به شهروندان ارائه می شود.

وی در ادامه گفت: این برنامه در سه بخش روان آنلاین با ارائه مشاوره تلفنی و مجازی رایگان در حوزه کودک و نوجوان و خانواده، یک دقیقه آرامش تولید و انتشار کلیپ، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «یه حس خوب» برای مشاوره رایگان

ویژه برنامه «یه حس خوب» برای مشاوره رایگان