مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-29بين الملل

گروگان یانکی ها از تهدید به پایان تدریس تا ساخت داروی کرونا+تصویر


دانشمند ایرانی بعد از بازگشت به ایران در مورد زندانی شدنش گفته بود آمریکایی ها در زمان دستگیری در فرودگاه به من گفتند کاری می­ کنیم که تحقیق و تدریس از یادت برود اما حالا در آستانه یک افتخار بزرگ علمی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در تاریخ سوم آبان سال 1397 بود که دکتر مسعود سلیمانی، به عنوان یکی از دانشمندان علوم پزشکی ترمیمی و هماتولوژی (خون شناسی) و همچنین نخبه تحسین شده ایرانی چه در عرصه داخلی و چه در صحنه بین المللی، بعد از ورود به فرودگاه شهر شیکاگو در ایالات متحده با استفاده از ویزای معتبر J-1 توسط نیروهای امنیتی و پلیس فدرال این کشور (اف.

بی.

آی) بازداشت شده بود.

وی که بیش از یک سال در حبس غیرقانونی در آمریکا بود، روز شنبه 16 آذر ماه آزاد و در سوییس تحویل مقامات ایرانی شد، به همراه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که بدین منظور به زوریخ سفر کرده بود، به تهران بازگشت.

سلیمانی بعد از بازگشت به ایران در مورد زندانی شدنش گفته بود: تجربه های سخت و خوبی در این مدت کسب کرده ­ام؛ خوبی این تجربه آن بود که آمریکایی ها چهره واقعی خود را نشان دادند و حتی در زمان دستگیری در فرودگاه به من گفتند کاری می­ کنیم که تحقیق و تدریس از یادت برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان یانکی ها از تهدید به پایان تدریس تا ساخت داروی کرونا+تصویر

گروگان یانکی ها از تهدید به پایان تدریس تا ساخت داروی کرونا+تصویر