مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-29اقتصادي

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کردستان نداریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در استان کمبود هیچ کالایی نداریم، گفت: در حال حاضر انبارهای بخش خصوصی و دولتی مملو از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

- محمد دره وزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از گسترش و شیوع کرونا برخی از مشاغل که نباید تعطیل شوند و باید به مردم خدمت رسانی کنند بر اساس ستاد تصمیم ستاد مقابله با کرونا مشخص شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم این ستاد فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش محصولات پروتیینی، میادین میوه و تره بار، لبنیات فروشی ها، نانوایی ها، تامین و تاسیسات فنی خودرو و منازل و مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون بر تعطیل نیستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی باعث نمی شود که مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی مردم به وجود آید، ادامه داد: این طرح هیچ ارتباطی به تامین کالاهای مورد نیاز مردم ندارد چرا که ماشین های حمل بار همچون گذشته در تمام نقاط ایران می توانند تردد کنند.

دره وزمی با اشاره به اینکه کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در انبارهای بخش خصوصی و دولتی کردستان موجود است، یادآور شد: مردم نباید از این بات نگرانی داشته باشند و کالاهای اساسی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کردستان نداریم

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کردستان نداریم