مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:462020-03-29اقتصادي

پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود


مجید خورشیدی شنبه شب در این ارتباط افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامتی شهروندان است و مردم استان همکاری بسیار خوبی در اجرای آن دارند.

وی بیان کرد: هرچند ترددها به سمت استان بوشهر کاهش یافته بود اما با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهای پلاک غیربومی در جاده ها بسیار اندک و راه ها خلوت شده است.

خورشیدی اضافه کرد: از امشب هم تدابیری به این طرح اضافه شده و سخت گیری بیشتری برای خروجی ها انجام و از هرگونه سفر غیر ضرور جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: در زمان حاضر بیش از 90 درصد مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند و نباید عده ای اندک بی مسئولیت باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شهرها هم تدابیر بیشتری اعمال می شود و با توجه به اینکه خودروهایی که در این طرح تخلف کنند 500 هزار تومان جریمه و تا یک ماه توقیف می شوند از مردم می خواهیم تا جایی که ضرورت ندارد از خانه های خود خارج نشوند.

وی اضافه کرد: به مدیران ابلاغ شده تنها در حد ضرورت اجرای خدمات اداری بخواهد کارمندی سر کار بیاید و حتی این اجازه را دارند که بیش از یک سوم نیروی کار غیرضرور را مرخص کنند.

خورشیدی گفت: همچنین از مدیران خواسته شده حتی اگر حضور کارمندانی که از خارج از حوزه هر شهر رفت وآمد می کنند ضرورتی ندارد وارد شهرهای محل کار شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود

پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود