مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-29اقتصادي

کاهش 60درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته/ جایگاه ها تعطیل نمی شوند


رییس هیئت امنای اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور گفت: ذخیره سازی سوخت به میزان کافی و مازاد وجود دارد و هیچ کدام از جایگاه ها در سطح کشور تعطیل نخواهد شد.

- ولی الله محمودی رییس هیئت امنای اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری با تأکید بر اینکه هیچ جایگاهی در سطح کشور تعطیل نیست، اظهار کرد: تمام جایگاه‎های عرضه سوخت در سطح کشور فعال هستند و هیچ برنامه ای برای تعطیلی جایگاه ها در روزهای آینده نداریم.

وی با بیان اینکه جایگاه داران در این شرایط سخت به مردم خدمت رسانی می کنند، ادامه داد: طی روزهای گذشته اطلاعیه ای دروغ و بی اساس مبنی بر خارج کردن 70درصد جایگاه ها از مدار خدمت رسانی منتشر شده بود که چنین موضوعی صحت ندارد و کاملاً کذب است.

رییس هیئت امنای اتحادیه جایگاه داران با بیان اینکه تمام جایگاه ها به عنوان سنگر مبارزه با کرونا در کنار مردم هستند، اضافه کرد: در این روزهای سخت که کادر درمانی و سایر ارگان ها و سازمان ها در حال جانفشانی و خدمت به مردم بوده، کارکنان جایگاه داران نیز در حال خدمت رسانی هستند و یک سری مسائل صنفی داریم که بعد از نابودی کرونا و در شرایط بهتر حق و حقوق صنفی خود را دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته/ جایگاه ها تعطیل نمی شوند

کاهش 60درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته/ جایگاه ها تعطیل نمی شوند