مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:162020-03-28اقتصادي

الزامات مهار کرونا، از خود مراقبتی تا همدلی


کرونا، این بیماری همه گیر که مرزهای جهان را در هم نوردیده است اکنون در ایران از مرز هشدار عبور کرده به طوری که آمارها افزایش تصاعدی بیماران مبتلا به آن را نشان می دهد.

از این رو کارشناسان بر این باورند مهار این بیماری به دلیل ماهیت و ارتباط آن با افراد جامعه، نه تنها دیگر محدود به تدبیر مسئولان نیست، بلکه مجموعه ای از الزامات در بخش های مختلف نیاز است تا زنجیره انتقال این ویروس به طور کامل قطع شود.

از سوی دیگر مقابله با کرونا، به دلیل آنکه نیازمند تغییرات ملموس در بسیاری از روزمرگی ها است علاوه بر پوسته نخست یعنی پیشگیری ودرمان ، نیازمند تدابیری فراتر از بهداشت عمومی است تا جنبه های دیگر این بیماری نیز مدیریت شود.

کرونا، مانند بسیاری از بزنگاه های حساس دیگر، ملت ما را در معرض آزمون های بیشماری قرار داده است که سربلندی در آن نیازمند پایبندی به مسئولیت های فردی و اجتماعی در همه بخش های جامعه است.

عباس رضایی استاندار اصفهان با تاکید برضرورت رعایت مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تصریح کرد: اعضای ستاد پیگیری مصوبات را در دستور کار قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی و ضعف ها را برطرف و قوت را توجه بیشتری کنیم تا بتوان با تلاش روز افزون همه بخشها، ویروس کرونا هرچه زودتر از کشور و این منطقه پاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات مهار کرونا، از خود مراقبتی تا همدلی

الزامات مهار کرونا، از خود مراقبتی تا همدلی