مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:162020-03-28سياسي

473 نفر به جمع جانبازان خراسان رضوی افزوده شدند


محمد جواد غلام پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال 972 نفر برای نخستین بار در کمیسیونهای تعیین درصد جانبازی شرکت کردند که 473 نفر آنها را رزمندگان دفاع مقدس که تاکنون برای جراحات ناشی از جنگ اقدام نکرده بودند، مدافعان حرم اهل بیت(ع)، نیروهای انتظامی و مرزبانی و سایر نیروهای نظامی که در حوادث مختلف حین خدمت دچار آسیب شده بودند تشکیل می دادند.

وی بیشترین درصدهای جانبازی تعیین شده در سال 98 را کمتر از 25 درصد عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر خراسان رضوی 600 جانباز بیش از 70 درصد دارد و درصد جانبازی 24 هزار نفر از جانبازان استان نیز بیش از 25 درصد است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی 49 هزار و 673 جانباز در راه حفظ کیان کشور و حراست از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است که از این تعداد 43 هزار و 402 نفر در قید حیات هستند و 6 هزار و 271 جانباز نیز فوت کرده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در پیامی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سوم و چهارم شعبان مصادف است با ولادت با سعادت پرچم دار کربلا، سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و پاسدار حرم اهل بیت حضرت عباس(ع) که به نام روز پاسدار و جانباز نام گذاری شده است تا یاد دلاور مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

473 نفر به جمع جانبازان خراسان رضوی افزوده شدند

473 نفر به جمع جانبازان خراسان رضوی افزوده شدند