مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 00:102020-03-28بين الملل

وضع محدودیت عبور و مرور در ترکیه/توصیه اردوغان به قرنطینه اختیاری


در شرایطی که رییس جمهوری ترکیه مردم این کشور را به «قرنطینه اختیاری» توصیه می کند، حزب مخالف دولت خواستار وضع و اجرای فرمانی فراگیر برای ملزم کردن افراد به ماندن در خانه شده است.

- در شرایطی که رییس جمهوری ترکیه مردم این کشور را به قرنطینه اختیاری توصیه می کند، حزب مخالف دولت خواستار وضع و اجرای فرمانی فراگیر برای ملزم کردن افراد به ماندن در خانه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز جمعه از مردم این کشور خواست تا برای کمک به مهار ویروس سریع الانتشار کرونا، با رعایت موازین و قرنطینه اختیاری در خانه های خود بمانند و به جز برای خرید مایحتاج روزمره از منزل خارج نشوند.

اما با افزایش شمار مبتلایان به 5698 تن و 92 نفر قربانی، حزب جمهوریخواه خلق که حزب مخالف دولت ترکیه است، خواستار وضع و اجرای فرمانی فراگیر برای ملزم کردن افراد به ماندن در خانه شد.

کمال کیلیچداروغلو رییس حزب جمهوریخواه خلق ترکیه در بیانیه ای که روز شنبه انتشار یافت، اعلام کرد: در این مرحله، روشن است که ما به دستوری جامع، گسترده و کارآمد برای در خانه ماندن و قرنطینه [شهروندان] نیازمندیم .

وی در ادامه افزود که حل این معضل با پویشهایی همچون در خانه بمان ترکیه و با واگذار کردن آن به اراده و ابتکارعمل شهروندان آنهم بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع محدودیت عبور و مرور در ترکیه/توصیه اردوغان به قرنطینه اختیاری

وضع محدودیت عبور و مرور در ترکیه/توصیه اردوغان به قرنطینه اختیاری