مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 23:352020-03-28اقتصادي

جذابیت خرید تولید داخل را برای مردم ایجاد کنیم


به اعتقاد یک کارشناس حوزه کار جهش تولید زمانی اتفاق می افتد که هم جذابیت در مصرف کننده برای خرید کالای داخلی ایجاد شود و هم کیفیت تولید داخلی به قدری بالا برود که قابل صادرات و رقابت با بازارهای خارجی باشد.

- به اعتقاد یک کارشناس حوزه کار جهش تولید زمانی اتفاق می افتد که هم جذابیت در مصرف کننده برای خرید کالای داخلی ایجاد شود و هم کیفیت تولید داخلی به قدری بالا برود که قابل صادرات و رقابت با بازارهای خارجی باشد.

علی اکبر سیارمه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید اظهار کرد: در بحث جهش تولید به عنوان شعار محوری امسال، اشتغال، نیروی کار، کارگر و کارفرما مثل زنجیره های متصل به هم پیوسته هستند و هر کدام در دیگری تاثیرگذارند.

چرا باید به تولید داخلی بیشتر اهمیت بدهیم؟ چون بیکاری افراد و عدم توانایی خرید برای قشر قابل توجهی از مردم در اقتصاد تاثیرگذار است اما اگر تولید رونق بگیرد، کارگر سرکار می رود، اشتغال افزایش می یابد، چرخ کارخانه ها به گردش در می آید و گردش مالی بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: ما باید به مساله تولید بیشتر از جنبه اشتغال نگاه کنیم و اگر مشکل بخش اعظمی از جامعه که با بیکاری دست و پنجه نرم می کنند برطرف و آنها را از نظر اشتغال تامین کنیم، بدیهی است که تولید هم به جریان می افتد و در مسیر پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت خرید تولید داخل را برای مردم ایجاد کنیم

جذابیت خرید تولید داخل را برای مردم ایجاد کنیم