مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 22:502020-03-28بين الملل

تدابیر و قوانین سخت گیرانه ی ایرلند شمالی برای مقابله با کرونا


ایرلند شمالی به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور، اقدام به اجرای تدابیر و اعمال قوانین سخت گیرانه ای کرده است.

- ایرلند شمالی به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور، اقدام به اجرای تدابیر و اعمال قوانین سخت گیرانه ای کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، ایرلند شمالی تمهیدات شدید و اقدامات سخت گیرانه ای را به منظور مبارزه با ویروس کرونا به کار بسته و در پیش گرفته است و محدودیت های بیشتری را برای مشاغل مختلف وضع کرده است که نسبت به سایر کشورهای حوزه ی بریتانیا سختگیرانه تر است.

دولت بریتانیا اعلام کرده است که در ایرلند شمالی هیچکس نمی تواند از خانه ی خود بدون داشتن دلیل ضروری و بهانه ای معقول، خارج شود.

برخی از اماکن عمومی و صنعتی به اجبار تعطیل می شوند و یا مشاغلی که نمی توانند سلامت و امنیت کارمندانشان را تأمین کنند، مشمول محدودیت های جدید خواهند شد.

رییس پارلمان در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی اظهار کرده است: هرکسی که می تواند و این امکان برایش وجود دارد که از خانه کار کند، باید این کار را انجام دهد و در صورت تخطی از قوانین و محدودیت های جدید، فرد مشمول جریمه های ثابت و یا متغیر حداکثر تا 5 هزار پوند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر و قوانین سخت گیرانه ی ایرلند شمالی برای مقابله با کرونا

تدابیر و قوانین سخت گیرانه ی ایرلند شمالی برای مقابله با کرونا