مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 21:002020-03-28بين الملل

جهان علیه تحریم ایرانیان


در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، تحریم های آمریکا علیه کشور ما روی تازه ای از خود نشان داده؛ تحریم هایی که در امتدادِ رویه گذشته، جان تعداد زیادی از ایرانی ها را نشانه گرفته است.

- در همین راستا، مردم ایران با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و دیپلماسی عمومی ، از مردم دنیا درخواست می کنند که در قالب وحدتی بین المللی برای لغو تحریم های انسان ستیزانه آمریکا علیه ایرانیان، وارد میدان شوند.

امروز که ویروس کرونا منجر به افزایش فشار اقتصادی و معیشتی بر ایرانیان شده و سلامتی آنها را در خطر جدی قرار داده است؛ مردم ایران درخواستی از همه ملت های دنیا، در سراسر این کره خاکی دارند.

آنها می خواهند که شهروندان همه کشورها از روسای جمهور، نمایندگان پارلمان ها و وزرای امور خارجه خود بخواهند که در مذاکره و رایزنی با دولت آمریکا، لغو تحریم های ظالمانه نسبت به ایرانیان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی شک، ویروس کرونا به عنوان ویروسی خطرناک، تاکنون توانسته رکوردهای بسیاری را ثبت و نقطه عطفی را در تاریخ حیات بشر رقم بزند.

نقطه ای که ضمن به چالش کشیدن روش های پیشین حکمرانی، بیشتر مفاهیم برآمده از توسعه سیاسی و فرهنگی کشورها به ویژه کشورهای موسوم به جهان اول را زیر سئوال بُرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان علیه تحریم ایرانیان

جهان علیه تحریم ایرانیان