مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 20:352020-03-28حوادث

سارق زورگیر با تعقیب و گریز در خیابان سبلان به دام پلیس افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ داود فرد در این باره اظهار داشت: در ساعت 5 عصر هفتم فروردین امسال، اکیپ واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در خیابان سبلان به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به شماره پلاک( *1ص6 ایران88 ) به همراه سه نفر سرنشین که با سرعت سر سام آوری در حال حرکت بودند برخورد می کنند.

وی افزود: در همین حین واحد گشت، شخصی را که از ناحیه صورت و دست ها دچار جراحت شده را مشاهده می کنند که گفته است جراحت با ضربات شمشیر از سوی افراد ناشناس سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که اقدام به سرقت اموالم کردند، اتفاق افتاده است.

فرد ادامه داد: بلافاصله واحد گشت بدنبال خودروی می رود که پس از مشاهده و استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود که با این خودرو سرقت شده است.

وی با اشاره به جزییات تعقیب و گریز بیان داشت: راننده خودرو مسروقه با دیدن گشت پلیس فرار می کند و کارآگاهان به تعقیب خودرو می روند که راننده خودرو مسروقه توجهی به علائم و فرمان پلیس نمی کند سپس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان وارد خیابان های فرعی شده و با برخورد عمدی با خودروهای عبوری و ایجاد تصادف در یک فرصت دو سرنشین خودرو خود را به بیرون پرتاب کرده و راننده خودرو مسروقه به فرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق زورگیر با تعقیب و گریز در خیابان سبلان به دام پلیس افتاد

سارق زورگیر با تعقیب و گریز در خیابان سبلان به دام پلیس افتاد