مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 18:552020-03-28سياسي

فرمانده انتظامی خوزستان: تردد بین شهری در استان کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی و خروجی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی پلیس راه استان به کمک سایر نیروهای انتظامی ،ارتش،بسیج و سپاه تمامی ورودی ها و خروجی های استان را بر اساس دستورالعمل های استانی و کشوری تحت کنترل دارند و اگر ممانعت و بی توجهی از سوی شهروندان صورت گیرد، برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.

وی افزود: در حال حاضر باتعامل و همدلی بین اعضای شورای تامین، دستگاه های انتظامی ،نظامی و امنیتی استان به بهترین شکل ممکن ورودی های شهرستان اهواز تحت کنترل قرار گرفته و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: تردد ها نسبت به روزهای گذشته کمتر شده و جا دارد از شهروندانی که در این زمینه با ما همکاری داشتند، صمیمانه قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: باهماهنگی شورای تامین شهرستان ها تمامی 27 شهرستان کنترل ورودی و خروجی ها به خوبی کنترل شده و تردد های بین شهری به حداقل رسیده است .

21 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته( منتهی به ظهر نهم فروردین ) در خوزستان شناسایی شد که تعداد مجموع مبتلایان به این ویروس در این استان به 631 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی خوزستان: تردد بین شهری در استان کاهش یافت

فرمانده انتظامی خوزستان: تردد بین شهری در استان کاهش یافت