مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 17:402020-03-28پزشكي

بهبودی 55درصد از مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از بهبود 55 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد آقازاده در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در استان افزود: تاکنون 339 نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود 55 درصد مبتلایان را شامل می شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با اشاره به ابتلای 18 نفر به بیماری کرونا و جان باختن چهار نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته بر اثر این بیماری در استان گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان 615 نفر مبتلا شده و 53 نفر فوت کرده اند.

آقازاده با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 18 نفر به تعداد مبتلایان و چهار نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان غربی اضافه شده است، اظهار کرد: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک هزار و 608 نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه 615 نفر شامل 38 درصد مثبت بود.

آمادگی برای راه اندازی 3 آزمایشگاه ویژه در آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت قابل توجه آزمایشگاهی در استان، گفت: ما آمادگی راه اندازی سه آزمایشگاه ویژه کرونا را در استان داریم که در صورت اختصاص کیت، این آزمایشگاه ها در سریع ترین زمان نتیجه لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 55درصد از مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی

بهبودی 55درصد از مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی