مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-28سياسي

شورای عالی انقلاب فرهنگی باید سیاست های فرهنگی و علمی جهش تولید را تنظیم کند


چهاردهمین جلسه هماهنگی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ هشتم فروردین 1399 با حضور دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که به صورت مجازی برگزار شد، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگ ضمن تبریک آغاز سال نو، گفت: سال جدید با همه گیری ویروس کرونا در 197 کشور جهان آغاز شده است اما در عین حال با توجه به شعار سال باید توجه داشت که با هماهنگی و هم افزایی دبیرخانه و کلیه دستگاه های فرهنگی کشور در تحقق این مهم باید کوشید.

وی سپس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری؛ هدف نهایی جمهوری اسلامی را رسیدن به تمدن نوین اسلامی عنوان و تاکید کرد قوی شدن ایران باید به یک حرکت جدی تبدیل شود.

دکتر عاملی: قدرت ایران یک پیکره به هم پیوسته است که نمی­ توان به صورت تک نگارانه و تک علتی به آن نگاه کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: لازمه قوی شدن ایران، رشد متناسب و توجه به همه مؤلفه­ های جهش اقتصادی است، در واقع، قدرت ایران یک پیکره به هم پیوسته است که نمی ­توان به صورت تک­ نگارانه و تک ­علتی به آن نگاه کرد.

دکتر عاملی شعار سال را به عنوان یکی از اجزاء و عناصر مهم قدرت و قوی شدن ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: مناسب است ستاد فرهنگ، ستاد علم و فناوری و شوراهای تخصصی و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی انقلاب فرهنگی باید سیاست های فرهنگی و علمی جهش تولید را تنظیم کند

شورای عالی انقلاب فرهنگی باید سیاست های فرهنگی و علمی جهش تولید را تنظیم کند