مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-28سياسي

رییس قوه قضاییه روز پاسدار را تبریک گفت


رییس قوه قضاییه با ارسال نامه‎ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.

- رییس قوه قضاییه با ارسال نامه‎ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و "روز پاسدار" را تبریک گفت.

به گزرش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین رییسی به این شرح است.

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود و سلام خداوند بر مولود بابرکت سوم شعبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که وجود مبارکش خورشید هدایت و کشتی نجات جهان بشریت است و سلام و تبریک و تحیت بر پاسداران عزیزی که رهروان واقعی مکتب امام حسین (ع) بوده و این افتخارا را دارند که از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران این روز فرخنده به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران جان بر کف آن ثابت کرده اند در میدان اندیشه و عمل پیرو راستین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پاسداران واقعی حریم ولایت علوی و سربازان اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

حضور پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح و گرو‎ه‎های جهادی مردم، در دوران دفاع مقدس، بسیج سازندگی و خدمت رسانی به مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله و اخیرا در حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه روز پاسدار را تبریک گفت

رییس قوه قضاییه روز پاسدار را تبریک گفت