مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-28اقتصادي

80 درصد مردم به قرنطینه پایبند هستند/لطفا سیزده بدر را در خانه بمانید


به منظور حفظ سلامت همشهریان و مقابله با گسترش ویروس کووید 19 محدودیت های تردد از ساعت 6صبح روز سه شنبه 12 فروردین تا پایان روز 13 فروردین در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.

- محمد ناصر معصومی زاده در گفت وگو با فارس در خصوص محدودیت های اعمال شده طی روزهای آینده، اظهار داشت: طول این دو روز ممنوعیت حضور شهروندان و پارک خودروها در کنار تفرجگاه ها و پارک ها و همچنین جریمه 5میلیون ریالی و توقیف خودرو متخلفین به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه موفقیت در اجرای این طرح همراهی مردم در روزهای آینده را می طلبد، تصریح کرد: به همشهریان محترم توصیه می شود با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک ها و بوستان ها و همراهی با نیروهای نظامی و انتظامی به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

وی همچنین تاکید کرد: تصمیمات و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت هموطنان می باشد لذا تخطی از قوانین مربوطه به منزله عدم رعایت حقوق شهروندی بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مردم به قرنطینه پایبند هستند/لطفا سیزده بدر را در خانه بمانید

80 درصد مردم به قرنطینه پایبند هستند/لطفا سیزده بدر را در خانه بمانید