مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:002020-03-28فرهنگي

رسانه ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و در این زمینه تا کنون رسانه های استان همدان نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

- احمدرضا احسانی افزود: بخش مهمی از کار مبارزه و قطع شیوع ویروس کرونا، اقناع افکار عمومی است که رسانه های استان همدان به خوبی توانسته اند در این راستا حرکت کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه اهالی رسانه ها اظهار کرد: در کنار جامعه رسانه، هنرمندان و فرهیختگان استان نیز قرار دارند که آن ها هم با راه اندازی پویش های مختلف توانسته اند گام های مثبتی را برای مبارزه با این بیماری بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، شاعران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا بدون توجه به شایعات و با اتکا به مطالب صحیح و واقعیت های موجود پیرامون این بیماری در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا حرکت کنند.

احسانی با بیان اینکه متاسفانه از زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری تعطیل شده است، ابراز امیدواری کرد که با قطع زنجیره شیوع این بیماری و با حمایت همه مدیران هر چه سریع تر فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند

رسانه ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند