مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 15:572020-03-28سياسي

فرمانده انتظامی اصفهان: 4 هزار و 700 خودور غیربومی بازگردانده شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در 169 نقطه استان اصفهان تعداد 4 هزار و 799 خودرو برگردانده شد.

- سردار مهدی معصوم بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای استان اصفهان ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع شد و تیم های مستقر در ورودی های استان خودروهای غیربومی را به استان ها و شهرهای خود باز می گردانند و به درون استان راه نمی دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که خودروهای بومی هم که بدون دلیل قصد عزیمت به خارج از استان اصفهان را دارند به داخل استان بازگردانده می شوند، افزود: از ابتدای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در 169 نقطه استان اصفهان تعداد 4 هزار و 799 خودرو برگردانده شد.

وی با اشاره به این که 57 هزار خودرو نیز که قوانین ورود و خروج را رعایت نکرده بودند، جریمه شدند و 170 خودرو هم به پارکینگ منتقل شد، گفت: در 24 ساعت گذشته به 3 هزار و 934 دستگاه خودرو تذکر داده شد و اجازه خروج از استان داده نشد.

معصوم بیگی با بیان این که مسافرانی که پلاک تهران را دارند از کنار گذر باند حق تردد دارند و به آن ها حق تردد در شهر داده نمی شود، بیان کرد: ممنوعیت تردد در روزهای 12 و 13 فروردین هم اعمال می شود و با افرادی که در حوزه ورود و خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی اصفهان: 4 هزار و 700 خودور غیربومی بازگردانده شد

فرمانده انتظامی اصفهان: 4 هزار و 700 خودور غیربومی بازگردانده شد