مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-28اقتصادي

پیشنهاد ویژه صرافان برای فروش غیرحضوری ارز


Languages فارسی العربیه اردو کوردی Türkçe English خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency اقتصاد بانک و بیمه وبورس9 فروردین 1399، ‏ 19:18به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کنفدراسیون صادرات ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کنفدراسیون صادرات ایران، کامران سلطانی زاده گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت جامعه صرافان و عموم مردم، کانون صرافان طرح خرید و فروش ارز از طریق اپلیکیشن رسمی کانون صرافان را اجرایی خواهد کرد.

رییس کانون صرافان افزود: در این طرح علاوه بر کاهش مراجعات به صرافی ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به حفظ آرامش بازار ارز هم کمک خواهد شد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح، صرافان ضمن فعال سازی ظرفیت دورکاری پرسنل خود، مسئولیت دریافت و تحویل ارز تا درب منازل را به عهده خواهند داشت؛ این در حالی است که این طرح موجب شکسته شدن فضای انحصار دلالان در دوره ای خواهد بود که به دلیل مسائل مرتبط با کرونا، صرافی ها با کاهش و محدودیت در فعالیت مواجه هستند.

سلطانی زاده ادامه داد: پیش از این، دستورالعمل تأسیس صرافی ها، خرید و فروش ارز در فضای مجازی را ممنوع اعلام کرده بود، که به نظر می رسد ضروری است بانک مرکزی جهت حفظ سلامت عموم مردم و جامعه صرافان در این خصوص مساعدت لازم را معمول نموده تا شاهد اتفاقاتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ویژه صرافان برای فروش غیرحضوری ارز

پیشنهاد ویژه صرافان برای فروش غیرحضوری ارز