مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:452020-03-28حوادث

20 هزار لیتر محلول ضدعفونی غیرمجاز در پردیس کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ هادی ثمره با اعلام این خبر اظهار کرد: درپی دریافت گزارشی مبنی بر تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در شهرستان پردیس بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : با بررسی های ماموران مشخص شد که در یک سوله در کمرود پردیس، اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز و تقلبی در حجم بالا می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل اعزام شده و در بازرسی از این سوله، مقدار 20 هزار لیتر انواع محلول ضد عفونی کننده غیر مجاز کشف کردند.

وی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد افزود: بر اساس برآورد کارشناسان، ارزش مواد کشف شده 10 میلیارد ریال تخمین زده شد.

سرهنگ ثمره در خاتمه از شهروندان درخواست کرد هر گونه اقلام و وسایل بهداشتی را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه نموده و در صورت برخورد با موارد مشکوک و غیر مجاز مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار لیتر محلول ضدعفونی غیرمجاز در پردیس کشف شد

20 هزار لیتر محلول ضدعفونی غیرمجاز در پردیس کشف شد