مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:352020-03-28سياسي

خمینی شهری ها با روحیه سفید به جنگ وضعیت قرمز رفتند


این روزها با وجود این که وضعیت خمینی شهر قرمز است اما وضعیت روحیه مردم، مسؤولان و جهادگران سفید است و همه در حال انجام وظیفه دینی، ملی وانسانی خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، این روزها مثل خیلی از شهرهای ایران، رزمندگان خمینی شهری جبهه سلامت و مقابله با ویروس کرونا همچون زمان دفاع مقدس لحظه ای از ایثار، همدلی و سر از پانشناختن برای دفاع از سلامت جانی و روانی مردم مضایغه نمی کنند.

و چه خوب می شناسند رهبر معظم انقلاب مردم این دیار را که در دیدار ستاد تجلیل از 15هزار رزمنده خمینی شهر فرمودند: به معنای واقعی کلمه خمینی شهر، حسینیه ایران است .

 امروز بسیجیان، جهادگران و هیأتی های خمینی شهر در کنار مدافعان سلامت با اقتدا به حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا با گام نهادن در جای پای 2300 شهید شهرستان حسینی وار با جان بر کفی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده اند.

در کنار کادر درمانی بیمارستان ها و نیروهای ستادمقابله باکرونا، این گروه های جهادی و مردمی هستند با ضدعفونی معابر و منازل مردم، تولید ماسک، موادضدعفونی و حمایت های مالی مسیر را برای غلبه بر کرونا هموار کرده اند.

طی دوهفته گذشته که با دو رزمایش سراسری همراه بود این بسیجیان و مدافعان جبهه سلامت بودند که در خمینی شهر به میدان مبارزه با این بیماری آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمینی شهری ها با روحیه سفید به جنگ وضعیت قرمز رفتند

خمینی شهری ها با روحیه سفید به جنگ وضعیت قرمز رفتند