مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:152020-03-28اقتصادي

هرگونه درخواست واریز پول از بیماران، خارج از مراکز درمانی کلاهبرداری است


در این اطلاعیه که نسخه ای از آن عصر شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: به اطلاع همشهریان محترم میرساند، دریافت هر گونه وجهی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تنها در مراکز درمانی اخذ می شود و هرگونه تماس از سوی افراد مختلف به منظور واریز وجهه کلاهبرداری است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از همشهریان عزیز تقاضامندیم از پرداخت هر گونه هزینه و واریز وجه به غیر از بخش صندوق مراکز درمانی و مطابق با صورت حساب، خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی salamat.

gov.

ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.

muq.

ac.

ir مراجعه کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 35408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2517 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه درخواست واریز پول از بیماران، خارج از مراکز درمانی کلاهبرداری است

هرگونه درخواست واریز پول از بیماران، خارج از مراکز درمانی کلاهبرداری است