مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-28پزشكي

نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای کودک جهرمی مثبت اعلام شد


همچنین نتیجه این نوع آزمایش در مورد سه نفر دیگر در جهرم که نوجوان هستند، 9 فروردین 99 مثبت اعلام شد که به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با این روند تعداد مبتلایان به این بیماری که به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده اند و نمونه تست آنها مثبت شده است به 53 نفر برسد.

دکتر محمد رحمانیان در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند این آمار با آمار واقعی بیمارانی که بیماری نهان دارند و افراد ناقل متفاوت است، اما نکته مهم امروز ابتلای یک دختربچه 8 ساله به این بیماری در جهرم است.

وی ابراز کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت درصد ابتلای کودکان پایین است و باور عمومی عدم ابتلای کودکان به این بیماری است که بیماری کودک جهرمی نشانگر شیوع بیماری در بین اقشار مختلف جامعه است.

رحمانیان بیان کرد: والدین توصیه های پزشکی درمورد کرونا را جدی بگیرند و با توجه به شیوع این ویروس در شهرستان جهرم و انتقال سریع آن از فرد به فرد دیگر کودکان را با خود به هایپرمارکت ها، نانوایی ها و سایر اماکن عمومی نبرند.

وی گفت: کودکان نسبت به بزرگسالان توجه کمتری به رعایت اصول بهداشتی دارند.

کودکان به واسطه حس کنجکاوی و بازی های کودکان ه بیشتر از دستان شان استفاده و سطوح مختلفی را لمس می کنند و ناخواسته دستان خود را به چشم و دهان می زنند و لمس دستان آلوده به صورت، یکی از راه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای کودک جهرمی مثبت اعلام شد

نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای کودک جهرمی مثبت اعلام شد