مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-28سياسي

توزیع 100 بسته کمک معیشتی به نیابت از شهید املاکی در لنگرود


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید حسین املاکی گفت: 100 بسته کمک معیشتی و 2000 ماسک بهداشتی به نیابت از این شهید بزرگوار در لنگرود توزیع شد.

- توزیع 100 بسته کمک معیشتی به نیابت از "شهید املاکی" در لنگرود ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت "شهید حسین املاکی" گفت: 100 بسته کمک معیشتی و 2000 ماسک بهداشتی به نیابت از این شهید بزرگوار در لنگرود توزیع شد.

سرهنگ احمد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین املاکی اظهار کرد: تمام فعالیت های 200 گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در سراسر استان امروز به نیابت از این شهید بزرگوار انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه 100 بسته کمک معیشتی به نیابت از شهید املاکی در بین مستضعفان لنگرود توزیع شده است گفت: ارزش ریالی هر کدام از بسته های کمک معیشتی 400 هزار تومان است که امروز در اختیار افرادی که به دلیل شیوع کرونا دچار مشکلی اقتصادی شدند قرار گرفت.

ابراهیمی توزیع 2000 ماسک بهداشتی در لنگرود را از جمله اقدامات انجام شده به نیابت از شهید املاکی در لنگرود دانست و تصریح کرد: ایثار و فداکاری اصلی ترین ویژگی این شهید والامق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 بسته کمک معیشتی به نیابت از شهید املاکی در لنگرود

توزیع 100 بسته کمک معیشتی به نیابت از شهید املاکی در لنگرود