مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-28اجتماعي

وقوع تند باد موقت و بارش های بهاری در ارتفاعات استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مجتبی جلالی، از ورود سامانه بارشی جدید به استان تهران و سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها خبر داد و عنوان داشت: - مدیرکل هواشناسی استان تهران از وقوع تند باد موقت و بارش های بهاری در ارتفاعات استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مجتبی جلالی، از ورود سامانه بارشی جدید به استان تهران و سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها خبر داد و عنوان داشت: امکان صاعقه در مناطق مرتفع نیز وجود دارد.

جلالی افزود: از بعد از ظهر امروز شنبه 9 فروردین ماه شاهد بارش باران، مه و برف، رگبار و رعد و برق و تند باد موقت در ارتفاعات استان تهران خواهیم بود که تا دوشنبه 11 فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران بیان داشت: احتمال تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد و متعاقباً لغزندگی و کاهش دید در جاده ها به ویژه در نواحی کوهستانی و گردنه های برفگیر وجود خواهد داشت.

وی توصیه کرد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود و از هرگونه فعالیت کوهنوردی و قرار گرفتن در ارتفاعات اجتناب گردد و رانندگان در صورت ضرورت برای حضور در جاده ها خودرو خود را به وسایل ایمنی و گرمایشی مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تند باد موقت و بارش های بهاری در ارتفاعات استان تهران

وقوع تند باد موقت و بارش های بهاری در ارتفاعات استان تهران