مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 13:402020-03-28پزشكي

نانوکلینیا، محلول ضدعفونی کننده قوی دست و سطوح تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت آرمان جستجوگران انرژی نور با استفاده از نانوذرات نقره و اکسید روی، موفق به ساخت محلول ضدعفونی کننده قوی شده است که قابل استفاده برای دست و سطوح مختلف بوده و می توان از آن برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های .

- شرکت آرمان جستجوگران انرژی نور با استفاده از نانومواد، ماده ضدعفونی کننده ای موسوم به نانوکلینیا تولید و به بازار عرضه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت آرمان جستجوگران انرژی نور با استفاده از نانوذرات نقره و اکسید روی، موفق به ساخت محلول ضدعفونی کننده قوی شده است که قابل استفاده برای دست و سطوح مختلف بوده و می توان از آن برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و رفع آلودگی های با منشا باکتری، ویروس و قارچ استفاده کرد.

این محصول علاوه بر گواهی نانومقیاس، تاییدیه سازمان غذا و دارو را نیز دریافت کرده است.

این محصول که حاوی نانو مواد نقره، اکسید روی، مواد نگهدارنده و اسانس است، تفاوت بارزی با محلول های ضدعفونی کننده موجود در بازار دارد.

این محصول به دلیل داشتن نانو مواد نقره و اکسید روی علاوه بر اثر روی باکتری برای از بین بردن انواع میکرواورگانیسم ها و قارچ ها بسیار مفید و قوی عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوکلینیا، محلول ضدعفونی کننده قوی دست و سطوح تولید شد

نانوکلینیا، محلول ضدعفونی کننده قوی دست و سطوح تولید شد