مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 13:352020-03-28اجتماعي

شناسایی 386مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی 29 رو گذشته 386 مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی با بیان اینکه با بیان اینکه تا روز گذشته (8 فروردین) حدود 58 هزار نفر در رابطه با ویروس کرونا غربالگری و تب سنجی شده است، افزود: طی 29 رو گذشته 386 مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان شناسایی شد.

وی ادامه داد: در خصوص مقابله با شیوع ویروی کرونا، 21 پست بازرسی، غربالگری و تب سنجی با مشارکت نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، شبکه بهداشت و نیز پویش های مردمی در سطح استان برپا شده است.

میرزایی افزود: جمعیت هلال احمر استان در زمینه ایجاد نقاهت گاه نیز مشارکت داشته، به طوری که تاکنون 1150 تخته پتو تحویل مراکز مربوطه داده شد و برای تجهیز نقاهت گاه شهرستان ابهر نیز با ظرفیت 100 تخت به این جمعیت محول شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در رابطه با برنامه ریزی برای فعال کردن داروخانه هلال احمر زنجان برای ارائه داروهای مربوط به بیماران خاص، ادامه داد: فعال کردن این داروخانه به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 386مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان

شناسایی 386مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان