مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 13:102020-03-28اقتصادي

کرونا محاصره شده در زنجیره همدلی جوانان و مسوولان دنا+تصاویر و فیلم


اهالی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا به خصوص جوانان این شهر از روزهای اول شیوع بیماری کرونا تاکنون با همدلی در کنار مسوولان اقدامات ارزشمندی جهت قطع زنحیره این ویروس انجام داده اند.

- همت مردم تنها به این ختم نمی شود و این بار بازاریان شهر سی سخت با اتحاد اقدام به تعطیلی بازار می کنند تا این قشر زحمتکش هم در قطع زنجیره شیوع کرونا شریک شوند.

شهر به حالت تعطیلی در می آید مردم در خانه ها می مانند که خبر می رسد منطقه گردشگری دشتک سی سخت محل جولان مسافران شده است که این بار دادستان شهرستان دنا دستور بسته شدن تمامی راه های ارتباطی به این منطقه زیبا را به شهرداری اعلام می کند و شهرداری نیز اقدام به انسداد تمامی راه های ارتباطی می کند.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا هم از روز اول تشکیل ستاد پا به پای اعضای ایستگاه ستاد ضربت بوده و با سرکشی مداوم از ایستگاه های پل کتا و سی سخت و رفع مشکلات اساسی ستاد ضربت سهم عمده ای از این خدمت را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ دادستان شهرستان دنا هم بیکار نمی نشیند و شخصا وارد گود می شود و با سرکشی مکرر و بازدید نانوایی ها و رستوران ها و بازار و الزام آنها  بر رعایت نکات بهداشتی وبرخورد با متخلفین و کسانی که نظم جامعه را بر هم می زدند نشان می دهد که دستگاه قضا با کسی تعارفی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا محاصره شده در زنجیره همدلی جوانان و مسوولان دنا+تصاویر و فیلم

کرونا محاصره شده در زنجیره همدلی جوانان و مسوولان دنا+تصاویر و فیلم