مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 13:052020-03-28اقتصادي

مشکلات اقتصادی اصناف و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد جواد فدایی روز شنبه در هفدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس صبح امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری و استانداران افزود: دکتر روحانی رییس جمهوری در این جلسه از اختصاص مبلغ 100 هزار میلیارد تومان توسط دولت برای کاهش اثرات ویروس کرونا بر اقتصاد کشور و کسب و کارهای مختلف خبر داد.

وی با اشاره به جزییات این مصوبه تصریح کرد: 75هزار میلیارد تومان توسط دولت به صورت دو ساله و با کارمزد 12 درصد در اختیار کسب و کارهای زیان دیده قرار می گیرد.

استاندارکرمان اضافه کرد: 12هزار میلیارد تومان از این مبلغ به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است و همچنین 5 هزار میلیارد تومان برای صندوق بیمه بیکاری و 8 هزار میلیارد تومان مابقی نیز برای پرداخت نقدی به سه میلیون نفر افراد واجد شرایط و نیز بصورت تسهیلات برای چهار میلیون نفر در نظر گرقته شده است.

فدایی اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات جلسه ستاد ملی با حضور رییس جمهوری مربوط به برخورد قانونی و جریمه افرادی بود که بیماری خود را کتمان می کنند و این افراد حق ندارند بیماری خود را پنهان کنند و برای درمان و یا قرنطینه و تعیین تکلیف وضعیت خود حتما باید به مراکز درمانی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی اصناف و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود

مشکلات اقتصادی اصناف و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود