مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:452020-03-28سياسي

روشنایی پارک های استان همدان به حداقل ممکن برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همدان به بهترین نحو ممکن در حال اجراست، گفت: فرمانداران استان همدان طرح فاصله گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیما به روش های مختلف فعالیت های گسترده ای برای تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی در راستای مقابله با کرونا انجام داده که بسیار مؤثر است، گفت: در ایام پیش رو از تشکیل مراسم و جشن هایی که منجر به اجتماع می شوند، به طور جد جلوگیری شود.

اتحادیه ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند استاندار همدان با بیان اینکه تعطیلی اصناف باید همچنان ادامه داشته باشد و اتحادیه ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: پارک ها و اماکن عمومی سطح استان همدان باید تعطیل باشند.

شاهرخی با توصیه به شهرداری که روشنایی در پارک ها را به حداقل ممکن برساند، گفت: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی ترددهای برون شهری و درون شهری را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه باید با تولید محتوای پر مفهوم و با فرهنگ سازی شاهد کاهش تردد خودروها در سطح استان همدان بود، گفت: با افرادی که طی چند روز اخیر سعی در جو سازی و مشوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی پارک های استان همدان به حداقل ممکن برسد

روشنایی پارک های استان همدان به حداقل ممکن برسد