مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:062020-03-28پزشكي

توزیع هزار و 200 بسته متبرک رضوی در بیمارستان های خراسان شمالی


محمد اکبرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 500 مورد از این بسته ها و غذاهای متبرک امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، به منظور تقدیر و تشکر از فداکاری جهادگران عرصه سلامت و تجلیل از خانواده شهدای سلامت بین بیماران کرونایی و کادر درمان بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد توزیع شد.

وی افزود این در حالی است که در 2 روز آینده نیز 400 بسته متبرک و غذای رضوی در بیمارستان اسفراین و 300 بسته در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان توزیع می شود.

مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: تمام اقلام مورد نیاز برای پخت غذا به همراه بسته های متبرک از آستان قدس برای استان ارسال شده است.

وی اظهار داشت: این در حالی است که با توجه به شیوع بیماری کرونا نوروز امسال نیز 500 بسته اقلام غذایی شامل برنج و روغن و دیگر اقلام بین خانواده های محروم استان توزیع شد.

وی گفت: همچنین این نهاد به 60 خانواده بیماران کرونا که از لحاظ معیشتی دچار مشکل بودند، کمک هایی را داشته است.

اکبرزاده اظهار داشت: بسته های اعطایی قبل از توزیع به صورت کامل ضدعفونی می شود، ولی با توجه به حساسیت خانواده ها و اینکه ممکن است همچنان نگران وجود ویروس در آن باشند، توزیع بسته های بیشتر در بین خانواده ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار و 200 بسته متبرک رضوی در بیمارستان های خراسان شمالی

توزیع هزار و 200 بسته متبرک رضوی در بیمارستان های خراسان شمالی