مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:062020-03-28بين الملل

تحلیلگر آمریکایی: ویروس کرونا ساختِ آمریکا و یک سلاح بیولوژیک است


یک تحلیلگر سیاسی آمریکایی بر این باور است که آسیب واردشده به افراد عادی در داخل و خارج آمریکا مانع از این نشده است که ایالات متحده از سیاست های امپریالیستی خود دست بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، استفن لندمن تحلیلگر سیاسی آمریکایی مستقر در شیکاگو در مصاحبه با تسنیم تأکید کرد: کاخ سفید به قیمت آسیب وارد شدن به سایر شهروندان عادی به طور کامل در خدمت طبقه ممتاز و خاص است.

آسیب و زیان واردشده به افراد عادی در داخل و خارج آمریکا هیچ مانعی برای دنبال کردن سیاست های امپریالیستی از سوی ایالات متحده نبوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ثروتمندترین کشور جهان به طور انحصاری در خدمت طبقه ممتاز و خاص این کشور به قیمت سوءاستفاده از اکثریت مردم است.

کمبود دستگاه های تنفس مصنوعی، ماسک های صورت برای کارکنان سیستم بهداشت و درمان و سایر تجهیزات مورد نیاز، و تخت های بیمارستانی آی سی یوی کافی، نشانگر بی تفاوتی مقام های آمریکایی نسبت به شهروندان عادی است.

هیچ گونه کمبودی برای طبقه ممتاز و خاص آمریکا وجود ندارد.

در اینجا به متن این مصاحبه اشاره می کنیم: *  بیش از 6 هفته پس از تلاش های دولت ترامپ در پاسخ به ویروس کرونا ــ که از 29 ژانویه با اعلام مأموریت دولت آغاز شد، 2 روز بعد، با اعلام وضعیت فوق العاده ملی ــ آزمایش کرونا تازه آغاز شد، بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر آمریکایی: ویروس کرونا ساختِ آمریکا و یک سلاح بیولوژیک است

تحلیلگر آمریکایی: ویروس کرونا ساختِ آمریکا و یک سلاح بیولوژیک است