مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:062020-03-28سياسي

برگزاری جشنواره فرهنگی با محوریت گرامیداشت شهدای تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی با محوریت شهدای تیپ 48 فتح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی در دیدار فرمانده تیپ 48 فتح با تبریک روز پاسدار به زحمت کشان تیپ 48سپاه فتح استان،گفت:تیپ 48 فتح در هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی را خلق کرده است و بعد از جنگ هم خدمات زیادی به مردم ارائه کرد.

 سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این اداره کل برای همکاری در حوزه فرهنگی با تیپ 48 فتح استان خبر داد و گفت: جشنواره های فرهنگی با محوریت گرامی داشت شهدای تیپ 48سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

صفایی ، تلاش بسیج و نیروهای جهادی در مبارزه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: سپاه و تیپ 48 فتح به بهترین شکل ممکن این حادثه عظیم را به همراه دیگر مسئولان در استان مدیریت کرده و امیدوارم با همکاری همه دلسوزان استان هرچه سریع تر ویروس کرونا برای همیشه نابود شود.

در ادامه فرمانده تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از مسئولان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،اظهار کرد: خدمت به مردم از مهم ترین اولویت کاری این تیپ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرهنگی با محوریت گرامیداشت شهدای تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری جشنواره فرهنگی با محوریت گرامیداشت شهدای تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد