مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:002020-03-28سياسي

مراجعه 38 هزار نفر به مراکز درمانی سپاه در استان گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت بیش از 120 متخصص در مراکز درمانی این استان، گفت: 38 هزار نفر نیز به مراکز درمانی سپاه از ابتدایی شیوع ویروس کرونا مراجعه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله عصر شنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت هشت درمانگاه سپاه در استان، اظهار کرد: این درمانگاه ها به منظور کنترل افراد مشکوک به کرونا و جلوگیری از مراجعه افرادی که نباید نبود به بیمارستان ها مراجعه کنند فیلتر شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در یک ماه اخیر درمانگاه های سپاه به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند، گفت: حدود 38 هزار نفر به این درمانگاه های در سراسر استان مراجعه کرده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یک بیمارستان صحرایی مجهز توسط بهداری نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی برپا شد، تصریح کرد: تعدادی از افراد متخصص پزشک، پزشکیار و پرستار عمدتاً از تهران توسط بهداری سپاه به گیلان مأمور شدند که در بیمارستان های سراسر استان و درمانگاه های سپاه مستقر کرده ایم تا درمانگاه های سپاه شبانه روزی در راستای کمک به بخش درمان بیمارستان های دولتی و خصوصی فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 38 هزار نفر به مراکز درمانی سپاه در استان گیلان

مراجعه 38 هزار نفر به مراکز درمانی سپاه در استان گیلان