مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-28اقتصادي

کنترل و محدودسازی ورود و خروج مسیر بیله سوار به پارس آباد


ایستگاه کنترل و محدودسازی ورود و خروج مسیر بیله سوار به پارس آباد ایجاد شده و از ورود مسافران و خودروهای غیربومی به شهرستان پارس آباد ممانعت به عمل می آید.

- عدالت حاجی پور عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پارس آباد اظهار کرد: ایستگاه کنترل و محدودسازی ورود و خروج مسیر بیله سوار به پارس آباد در کنار پاسگاه سه راهی روستای محمودآباد طالقانی ایجاد شده و از ورود مسافران و خودروهای غیربومی به شهرستان پارس آباد ممانعت به عمل می آید.

وی افزود: این طرح با عنوان فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور و استان اردبیل در حال اجرا است و متخلفان با جریمه 500 هزار تومانی و یک ماه توقیف خودرو همراه با پرداخت هزینه های آن، اعمال قانون خواهند شد.

  فرماندار پارس آباد ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا در خانه های خود مانده و به توصیه های بهداشتی توجه داشته باشند تا هر چه سریع تر زنجیره انتشار ویروس کرونا را در هم شکسته و به حالت عادی بازگردیم.

حاجی پور از تشدید جرایم و محدودیت های خروج از شهر برای روزهای 12 و 13 فروردین ماه خبر داد و گفت: جرایم سنگینی در انتظار متخلفان بوده و شهروندان در این روزها برای خروج از شهر و حتی الامکان خانه، برنامه ریزی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و محدودسازی ورود و خروج مسیر بیله سوار به پارس آباد

کنترل و محدودسازی ورود و خروج مسیر بیله سوار به پارس آباد