مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-28سياسي

دستور رییس قوه قضاییه در رابطه با حادثه زندان سقز


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی در نشستی ویژه با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور، رییس سازمان زندان ها و تعدادی از مقامات قضایی و انتظامی مسائل مربوط به زندان ها را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس قوه قضاییه در این نشست، با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به حافظان امنیت و پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی با قوه قضاییه در اجرای عدالت و صیانت از حقوق ملت تأکید کرد.

در این جلسه، دکتر جهانگیر رییس سازمان زندان ها گزارشی از وضعیت زندان ها و اعطای مرخصی نوروزی به قریب 100 هزار زندانی و پایش روزانه سلامت زندانیان به عنوان راهکارهای مؤثر برای کنترل و تضمین سلامت زندان ها ارائه کردند.

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور نیز با ارائه گزارشی از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از تأمین اعتبار مناسب برای کنترل بیماری و درمان مبتلایان به ویروس کرونا در دولت خبر داد که بر این اساس مقرر شد دادستانی کل کشور و سازمان زندان ها پیگیری های لازم را برای تخصیص بخشی از این اعتبار جهت کنترل و تضمین سلامت زندانیان انجام دهند.

در ادامه این نشست حادثه زندان سقز مورد بررسی قرار گرفته و اعلام شد تاکنون تعدادی از زندانیان متواری دستگیر شده و تدابیر امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس قوه قضاییه در رابطه با حادثه زندان سقز

دستور رییس قوه قضاییه در رابطه با حادثه زندان سقز