مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:202020-03-28سياسي

رزمایش دفاع بیولوژیک نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه الغدیر است


استاندار یزد با اشاره به اهمیت مشارکت مردم و حضور منسجم بسیج در کنار مسئولان اجرایی برای مقابله با شیوع کرونا گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه الغدیر برای مقابله با بحران های زیستی است.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به اهمیت مشارکت مردم و حضور منسجم بسیج در کنار مسئولان اجرایی برای مقابله با شیوع کرونا گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه الغدیر برای مقابله با بحران های زیستی است.

محمدعلی طالبی صبح امروز 9 فروردین ماه در مراسم صبحگاه رزمایش پدافند میکروبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد که با حضور اعضای شورای تأمین استان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار، اظهار کرد: بسیج و سپاه در بحران کرونا که چندی است تمام کشور را درگیر خود کرده همکاری مطلوب و قابل تحسینی با ستاد استانی و ملی مقابله و پیشگیری با کرونا داشتند.

وی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را از دیگر نهادهای تأثیرگذار در مدیریت بحران کرونا دانست و افزود: پیروزی در عرصه های مختلف مستلزم همکاری و همراهی مستمر بخش های مختلف است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این که ائمه جمعه استان هم همکاری بسیاری خوبی با مسئولان و دست اندرکاران اجرایی شهرستان ها و مرکز استان داشتند، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع بیولوژیک نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه الغدیر است

رزمایش دفاع بیولوژیک نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه الغدیر است