مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-28بين الملل

ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی


دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که پرواز سه هواپیمای باری نظامی از امارات به یک پایگاه وابسته به نیروهای خلیفه حفتر را رصد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتاق عملیات برکان الغضب وابسته به دولت وفاق ملی مستقر در طرابلس امروز (شنبه) اعلام کرد که سه هواپیمای باری ارتش امارات در یک پایگاه وابسته به نیروهای خلیفه حفتر فرود آمده اند.

به نوشته الجزیره، در بیانیه این اتاق عملیات آمده است که سه هواپیمای مذکور از پایگاه نظامی سویحان در ابوظبی پرواز کرده و در پایگاه الخادم در شرق لیبی فرود آمده اند.

این پایگاه در یک سال گذشته در اختیار امارات بوده است.

در این بیانیه اشاره ای به محتوای بار این سه هواپیما نشده است.

ورود هواپیماهای اماراتی به لیبی و همچنین تشدید درگیری ها در روزهای گذشته میان نیروهای وابسته به خلیفه حفتر و نیروهای دولت وفاق ملی، در حالی است که سازمان ملل و نهادهای بین المللی بارها خواستار توقف درگیری ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شده اند.

نیروهای تحت امر حفتر از چهارم آوریل 2019 (15 فروردین 98) حمله به طرابلس پایتخت لیبی و مقر دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج را آغاز کرده اند و در تلاش برای نفوذ به این شهر و سیطره بر آن هستند اما به دلیل مقاومت نیروهای السراج هنوز موفق نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی

ورود سه هواپیمای باری ارتش امارات به لیبی