مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:002020-03-28اجتماعي

تردد کارمندان بدون کارت هماهنگی باارگان ها در رباط کریم ممنوع است


سرپرست فرمانداری رباط کریم از ممنوعیت تردد کارمندان بدون کارت شناسایی یا هماهنگی با ارگان های مربوطه در سطح شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور سالکی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا که از سحرگاه روز گذشته آغاز شده، در خصوص ممانعت تردد بین شهری کارمندان ادارات، ارگان ها و نهادها در سطح شهرستان رباط کریم اظهار داشت: کارمندان ادارات برای حضور در ادارات لازم است یا کارت اداره متبوع را به مسئول طرح ارائه نمایند یا با هماهنگی و تماس با مسئول ارگان مربوطه و تأیید شخص مذکور، پس از غربالگری تردد نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم با اشاره به تردد کارگران کارخانجات پس از تعطیلات نوروزی با توجه به اجرایی شدن طرح ذکر شده عنوان کرد: برای عوامل و پرسنل کارخانجات و واحدهای تولیدی با همکاری شهرداری تا چند روز آینده کارت تردد ویژه، صادر خواهد شد تا از حیث حضور به مشکل بر نخورند.

سالکی در پاسخ به این پرسش که تردد شهروندان در سطح شهرستان به چه صورت خواهد بود، گفت: شایسته است شهروندان فهیم دیار کریمان تا اطلاع ثانوی برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان به هیچ وجه جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت ضرورت پس از غربالگری های لازم مسئولان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کارمندان بدون کارت هماهنگی باارگان ها در رباط کریم ممنوع است

تردد کارمندان بدون کارت هماهنگی باارگان ها در رباط کریم ممنوع است