مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:002020-03-28اجتماعي

دوخت 83 هزار اقلام بهداشتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای گلستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: بیش از 83 هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلیرضا حسینی طلب بعدازظهر شنبه در خصوص تولید ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان اظهارکرد: شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک ودر استان گلستان، مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان را بر آن داشت تا در اقدامی جهادی و با همگرایی در جهت همراهی با مردم، برای تولید انبوه ماسک، لباس ایزوله، گان و کیت کامل بیمارستانی با همدیگر همکاری داشته باشند.

وی افزود: 75 هزار و 690 عدد ماسک، 800 عدد لباس یکسره، پنج هزار و 410 عدد گان و هزار و 360 عدد کیت کامل بیمارستانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در 29 آموزشگاه آزاد و دو مرکز دولتی این اداره کل تولید شد.

حسینی طلب تصریح کرد: این ماسک ها، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی با محوریت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، مراوه تپه، بندرگز، آق قلا، ترکمن، کلاله و علی آبادکتول و دو مرکز دولتی شهرستان های گرگان و مراوه تپه تولید شده اند.

وی اظهارکرد: بخشی از اقلام تولیدی در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی و شهرداری ها قرار گرفته و تعدادی در بین مردم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوخت 83 هزار اقلام بهداشتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای گلستان

دوخت 83 هزار اقلام بهداشتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای گلستان