مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:502020-03-28اقتصادي

شهروندان از نگهداری پول نقد و اشیاء با ارزش در منزل خودداری کنند


فرمانده انتظامی شهرستان مرند به مردم توصیه کرد از نگهداری مقادیر زیاد پول نقد و اشیاء گران قیمت در منزل جهت پیشگیری از سرقت منازل خودداری کنند.

- سرهنگ کاظم دهقانی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تشریح توصیه های پلیسی در ایام نوروز ابراز داشت: بنا به دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قدیمی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان باید سپرده گذاری و صندوق امانات بانک ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ ها و راهروهای ورودی به دوربین های مدار بسته و سیستم های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی افزود: افزایش ضریب امنیتی درب ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می رود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند عنوان کرد: در صورت ترک منزل بنا بر ضرورت، سپردن منازل به همسایه یا بستگان مورد اطمینان می تواند در کاهش وقوع سرقت منزل مؤثر باشد.

دهقانی در پایان از شهروندان خواست به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلاء به این بیماری، از هرگونه مسافرت غیرضروری در ایام تعطیلات نوروزی جدا پرهیز کرده و توصیه های پلیسی و بهداشتی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از نگهداری پول نقد و اشیاء با ارزش در منزل خودداری کنند

شهروندان از نگهداری پول نقد و اشیاء با ارزش در منزل خودداری کنند